mitt namn har blivit missbrukat idag

jösses amalia, kan inte mer än säga att mitt namn har verkligen blivit missbrukat idag. vet inte hur många gånger jag hört mitt namn. johanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gör det där, kom hit. fixa det där.
johanaaaaaaaaa, vi ska ner på snitt nu! JOHANNAAAAA, vi måste verkligen ner nu! mina svar vart " jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag kommer! Det är fint när man precis har hjälp till på en förlossning, och precis sagt grattis till föräldrarna för att sen höra sitt namn igen och då vare dax igen och springa ner på snitt .
inte lätt o vara ensam undersköterska på förlossningen från 14-22 ><

mycket mycket mycket att tänka på vad som ska göras, vilka rutiner osv. Men fan, fick massor av beröm så det är väl bara o ta åt sig :)

Nu är jag riktigt sliten i kropp och hövve.
Ska sova snart och sen gå upp imorgon bitti igen för att jobba ännu en dag på förlossningen.

hoppas det är lite lugnare imorgon=)

puss, take care
johannaaa


Kommentarer
Kallunken

Vafaaan kvinna är du aldrig ledig? Jag vill fiiiika :D

2010-08-04 @ 13:07:51
Anonym

haha nejdu. jag är ju inte det ><

2010-08-04 @ 15:33:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0