Jag hatar att jag inte kan radera dig.

Snart ska jag cykla, öhm ner på stan. Men såg just nu att det spöregnar.. inte så himla roligt och cykla ner då. Jag menar hur lätt är det att cykla med paraply?  kommer ramla , bombis.

Men idag ska jag försöka hitta något att ha på mig till helgen, någon snygg klänning eller liknande.
Jag tycker det är übermysigt att hösten har börjat komma, älskar alla dessa koftor och alla snygga höstkläder. Köpte en snygg kofta igår, använder den nu. Mysig på hög nivå!

Nej, nu ska jag bädda sängen och fixa lite hemma och sen cykla ner till stan för att möta Malin och Ellie. Länge sen jag träffade dom, väldigt länge sen . Vi pratar månader! Så det ska bli skoj! :)
Ska kanske klippa mig också, men är så feg. haha! Skakar redan.

Men jag längtar till helgen och alla dessa kalas jag ska på :) Skoj!
Länge sen man knäckte några öl med fina människor. Så hoppas på en fin helg ! :)

Puss, Take care
johannaa

Nu är bloggen knas igen, går inte o lägga upp bilder.
typiskt. skulle ju visa koftan.

whatever:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0