host, fräs, atchoooo

Länge sen jag var såhär sjuk faktiskt, hostar som en kärring och nyser som en allergisk vetintevad. Mina kinder gör ont, mina ögon gör ont, min panna gör ont. Det måste nog vara bihåleinflammation. >< Doktorn skulle ringa snart, hoppas på de bästa. hm...

Annars rullar allting på, flyttar nyss till en tvåa. guuuuuuuuuuuuuuuuuud så skönt. Men det var inte alls roligt att flytta när man mådde som jag gjorde. Men hade min underbara familj som hjälpte mig. Mamma, pappa, brorsan och mormor <3 Kan inte tacka dom nog !

Dom gjorde nog de mesta av jobbet >< Tyvärr!
Men kunde knappt bära en 4 kg kartong utan att få andnöd och att benen vek sig . Jag menar, min motion och gå upp till högsta våningen PLUS att man hade feber. njaaa, inte min grej vaa!

Nu är det gjort iaf, jag har alla möbler hemma och nu saknas bara min DUBBELSÄNG !;) Den kommer imorgon vid  16 tiden och det kommer bli så fint!! Längtar riktigt ordentligt!

Nu ska jag städa lite, plocka lite och sen ska jag lämna mina gamla nycklar till bruden som ska flytta in i min gamla lägenhet. skönt att lämna den gamla lägenheten helt och fokusera på den nya :)



Hittade en gammal bild på mig när jag tog mitt körkort i flen, på intensivkursen.
snacka om att tiden går fort. det är snart 2 år sen.. liten man var.


liten och smal. ojoj
de va tider de.

en sak vet ja, det är verkligen dax o klippa sig. 3 år sen.. 3 jävla år sen. ojdå!



Kommentarer
sofia johansson

Du ääär så söt :)

2010-08-19 @ 20:44:14
URL: http://silverbage.blogg.se/
Anonym

Nämmen heeej sofia :)

Naw, tack du med! :)

2010-08-20 @ 10:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0