Genom eld,bara för ikväll

Flyttar om några dagar, vilket känns så sjukt skönt. komma ifrån den här lilla lägenheten till något större. Ska bli så skönt! Slippa alla minnen och allt som hänt i denna lägenhet. Jag ska göra den så fin, den nya lägenheten. Bara inskaffa mig fina och behövliga minnen. inget jag kommer ångra. Det är mkt jag ångrar i denna lägenhet. mycket saker som hänt här, vilket jag helst vill glömma.

Nu blir det en ny start, en bra start. Jag ska ta hand om mig sjäälv, tänka på mig själv. Leva för mig. Jag tänker inte leva för dig längre, det är inte bra. Inte någonstans.

Jag ska må bra i denna lägenhet, jag ska bara ha roligt med bra människor. Jag längtar! Sjukt mycket!! :)

Sökte ett jobb igår också som jag hoppas på att jag får, det skulle passa mig perfekt. Det är nog ett drömjobb egentligen. Hoppas Hoppas !! :)


Nu ska jag sätta på musik på högsta volym som vanligt och störa grannar en sista gång innan det blir nya grannar att störa. Hoppas dom är lika coola och döva som dom jag har nu. :) Annars får dom se till o bli det med min volym! ;)


Hoppas att min jenny kan komma in till stan idag också!! Länge sen man sågna!
Puss på livet, puss på det nya livet ! :)

Denna gång lever jag för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0