You can't say no to me

Sjuka sjuka drömmar , det vill jag säga.
både igår och inatt. jag blir så arg så jag inte kan sova mer, för jag vill inte drömma om det längre.
direkt när jag stänger ögonen så kommer drömmarna igen.
Så jag går upp i stället. Äckliga drömmar!

Vaknade upp med att jag var ännu mer förkyld än igår, kul.
Inte alls. jag orkar inte vara förkyld! Huvudet känns som tre tusen kg.
blir nog att ligga i sängen ett bra tag o försöka plugga, sen hem till föräldrarna och äta.
Orkar inte laga något.


Ibland tänker man hur det skulle vara utan dig här,skulle man känna sig fri? eller skulle man sakna dig?
Jag vet inte.

Jag är nöjd med mitt liv förtillfället. Men jag har tänkt flera ggr hur det skulle vara.
bara vara själv. när du inte var här.
Men så kommer det nog aldrig bli. Ifall inte jag flyttar

Saker och ting förändras, men alldeles för sällan och för sakta.



Näe, det är väl dax att börja plugga här i sjukstugan  ><
Även om orken inte alls är med. inte huvudet heller för den delen.


Take Care,
Johanna






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0