Trött Trött Trött......

Första dagen på nya praktiken fungerade fint, jag är på psyket denna gång. Piva/Beroende.
Det var inte så mycket som hände första dagen så jag hoppas att det fortsätter så, det var rätt skönt ;) hah
Är väldigt stolt att jag går till praktiken nu iaf :) Jag var väldigt lat på praktiken på sjukhuset.
Nu går jag varje dag till & från psyket. Känns bra :) Hoppas man ser något resultat efter 4 veckor.

När jag kom hem har jag inte gjort så mycket, slööat i soffan. Är helt slut, det var fan inte lätt att gå upp kl 05.30 i morse. Det tog ett tag innan ögonen öppandes. Men vaknade till på vägen dit :) Skönt !!

När jag o min handledare satt på mobilateamets personalrum stog det att det var 22 grader ute, jösses tänkte jag. Jag som hade storhalsduk och lagom tjock jacka ^^, dog lite på vägen hem av värmeslag. Så himla skönt :)


jösses vad jag är trööööööööööööööööööööött.


I helgen är det valborg, och vettefan om man ens ska fira den. Känns jävligt ovärt.. Får se vad folket ska göra.
ons tors blir det praktik och sen lör sön, men får se om jag kan ta ledigt. ^^, vore skönt! har ju en till helg på schemat. ska egentligen bara göra en helg. så får se ! Jag fixar det nog ;)

nu blir det att chilla.


- Just !:D Räknade ihop förut hur många vi blir på grillfesten / födelsedagsfesten och det var 35 pers nu. och det kommer nog komma fler ;D iiih, roligt! längtar massor ! hoppas det blir fint väder bara !

hoppas hoppas hoppas! !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0