Sånt jävla flyyyt!

Alltså, jag kan inte mer än le. Denna sommar kommer bli den bääästa!
Har världens bästa jobb och varje gång det händer något jag vill göra är jag ledig ;D hur jävla underbart?

Som i sommar, har jag möjlighet att åka på festival och sen åka till uppsala med underbaringar och se Hoffmaestro & chraaa! Fysatan så skoj! :) längtar som bara den!


Grymt ska det bliii! <3




Idag har jag inte gjort så mycket, fortfarande väldigt krasslig men bara att tagga upp inför helgen! Då blir det fest för fulla muggar!! =) Ska bli kanonskoj! Länge sen man festade med Ellie så det ska blii skoj! på Fredag blir det nog utgång med Saara! Brudsnight!

Plus att jag beställt massor av kläder! ;D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0