Priisa skatteåterbäringen!

Det kan man verkligen säga, helt otroligt att jag klarade mig ett år till :D Känns så skönt! slipper tänka på hur f*n jag ska klara mig i sommar. Men nu går det in nästan 7000 kr in på mitt konto i midsommar. Riktigt nice!!! :D
Jag är på stråååålande humör efter en rolig dag på praktiken :)
Nu är jag ledig i två dagar o det känns skit bra! Sen är det bara en helg kvar o sen är jag klar med akuten, såååå skönt även om jag trivts! Jag vill sova :D


Idag ska jag försöka vara ute i solen, riktigt fint väder ute! synd att man vart inomhus mer än halva dagen :P så nu blir det att se vad vännerna gör och traska ut i vårsolen  !  ;D


_________________________________________________________________________
_______________________________________<3_______________________________________



Nu då?

Jag ska städa lite nu och göra fint om mamma kommer :)
Kanske ska man gå ut o gå?


näe, tror jag dricker lite cola och lyssnar på bra jävla musik istället, går ut ikv!


Längtar sjukt mkt efter min fest i strandhuset i maj!!!


Jag tänker aldrig kolla tillbaka,
jag lever i nuet .
och du är glömd.
:)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0