Långa nätter,

Jaha, har inte skrivit på ett tag. pga att jag verkligen inte har haft lust, tid eller ork. Jag har praktiserat och fixat massor av annat skojsigt. orkar inte sitta vid msn och prata med idioter, har bättre för mig.

Men igår då, praktik till kl 16.00 .. har gått bra dom här två veckorna som gått. Bara två kvar! hujeda mig! ;) Men trivs, så det ska bli roligt!
Vidare till ocklepund och käka påskmiddag hos momo och träffa familjen lite. Trevligt som vanligt <3bästa som finns.

Stress stress stresss
''
Ge mig en brygga, sol, kall öl och trevligt sällskap!


Nu var det bara att åka hem och hämta morsans dator, min är trasig :( dumma dumma! , måste ju plugga  !>< iaf, hem och såg att klockan var alldeles för mycket. Jag var inte ens iordninggjord, det såg ut som en knarkarkvart här och massor med disk. jösses, bara att börja! :) haha!

folket kom och det var otroligt trevligt, :) musik, mojito. Gott Gott! (Y) Vidare till kruugen och dansa röva av mig! skoj som vanligt!

Träffade dig och det kändes bra tills dina ord skavde i mina öron. men fyfan vad illa jag mådde när du tog mig runt midjan. Du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig. Kan inte mer än önska dig lycka till. Även om det tar i fruktansvärt. Men du har varit en av dom finaste personerna som varit i mitt liv. Så, lycka till .

Jag vill men kan inte.. tyvärr.
Det kändes som ett avslut igår.
tack.


Jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig, kan inte skilja på om jag vill bli av med dig' 

Idag vaknade jag tidigt som vanligt, inte helt ok med tanke på hur mkt öl som intogs igår . Men fan bara att gå upp, ska göra tre liter saft och dricka och bli obakis.

Hoppas Catrin o Christine vaknar snart så vi kan hitt på något, så fint väder. Jag vill ta en fika eller något utomhus! :)Vill inviga min fina vårjeansjacka som jag fick av mamma igår i påskpresent. Min Mamma är bäst, Även om jag skulle bo på andra sidan jorden skulle jag ändå få påskpresent.

Även hur långt bort jag finns , är hon där <3


Idag ska vi nog till oskar som kommit hem till Sveriket igen, det blir nog trevligt!
Hoppas resten av packet är på bara! :)


Nu blir det saft och chips!^^


Puss, Ta hand om er!
Johannaa







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0