Jösses!

"Hör du sången dom spelar på radion
varje ord verkar handla om dig
Hur du knackade på mitt i sommaren
men kom aldrig mer igen

När jag vaknade upp under vinden
kunde jag värmen av din kind"

http://open.spotify.com/track/7oBpvJLaMIDo4rmJbKr1li
sommarmusik gör mig lycklig




Vart på stan en snabbis och ätit lunch och glass med S, det var trevligt! Käkade på OT och åt glass på suprise , mumma =) Länge sen man sågs.Men det har sina anledningar. Men alltid trevligt o träffa någon som betytt så mycket.

Nu är jag hemma igen och jag är proppmätt och lycklig :)  Kan inte förstå hur glad jag är just nu, bara för att vissa saker har förändrats. jösses! Plus att den här sommaren kommer bli den bästa på väldigt länge! Festival och underbara vänner och underbart jobb!

Nu ska jag lyssna på Gyllene Tider och bara vara glad !

Take Care, Johannaa






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0