I wanna be a billionaire so frickin bad!

Jösses.
Det finns nog ingen finare människa.
kolla kolla kolla ! !
( bloggen är knas. går inte att lägga upp mer bilder >< )


Gårdagen:

Jag har nog aldrig haft så jävla skoj i mitt liv. Ellie kom hit och vi började göra oss iordning, efter vi ätit upp ett helt rör med chips, dipp och godis. Vi är duktiga vi. Bra mat innan man ska på fest ;D
Vi chillade ett tag innan vi drog till Lea & Jimmy. Riktigt bra väder när vi gick dit, sommarkänsla! :)
Kom till Lea och jösses vad fint dom bodde! :) Kalas fint. Många gamla polare och det var så jävla skoj o träffa alla igen! Får lite gamla minnen tillbaka i skallen man helst vill glömma ;D iaf med lea. haha!

Kom dit vid 6 tiden och sen var festen igång. Massor med roligt folk och det var rätt blandat musik stil om man säger så :D Från " ont det gör ont " till världens trance/techno låt. haha men det var skoj! me love it <3
När vi skulle dra till krogen vid 11 tiden så letade jag ihjäl mig efter Ellie men hittade inte henne så jag fick dra på krogen utan henne . knas ><
När man började bli runt om fossingarna var det dax att dra vidare på krogen, gick in VIP o de var nice ;)
Kom in och jösses var det var mkt folk, så jävla skoj! Träffade massor av trevligt folk man kände och jag sprang in i Oskar, Blake, Jesper och Alexandra och dom var jag med nästan hela kvällen! Dansade med Alexandra och hade svin skoj! :) Hah . sen skulle man prata med Blake inatt igen på krogen och det gick sämre denna gång ;D haha, stackars människa . måste tro att jag är sämst i världen på engelska. jösses >< Sorry Blake!

på vägen hem var det mat som stog på schemat, as hungrig!! Så, drog och käkade sen hem och slagga! Det var skööööönt! Vaknade rätt skapligt och var inte alls bakis. sååååå skönt :D

Har redan städat och nu blir det lunch :)

Haft en kalas helg och några videos kommer upp snart på en rätt fullerduller Lea ;) haha !


Take care,
johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0