Glädje

Jösses vad vissa personer kan göra en glad, det är helt sjukt och jag älskar det.
Känslan, känslan av glädje, lycka och välmående är fan den bästa känslan någonsin.

Jag vet, så väl att denna sommar kommer bli den bästa!
Jag ska festa, jobba, åka på festival och bara må så jävla bra!
Ska umgås människor som jag tycker om och skita i allt annat.

jösses, jag älskar det här.


Har planerat min fest idag också, och den kommer bli grym!
Om alla tackar ja kommer vi blir runt 40-50 pers.
hur jävla underbart? ;D
Grilla, festa och bara må bra hela natten!

En person jag saknar just nu är dig Catrin,
du är den personen som jag har roligast med.
humorn, och våra sjuka ideér.
längtar tills vi ses igen.
<3


Nu ska jag höja volymen och bara le.
När jag vill ha någon
ser jag till att få det också.



Kommentarer
Lukas

Hej! Har läst din blogg ett tag nu, inte för att verka otrevlig eller så men ditt humör pendlar väldigt mkt, ena dagen är du lycklig och allt är underbart nästan dag suger allt och du hatar alla..

Hur kan det pendla så fort undrar jag? Är det inte jobbigt?



Du har inte funderat på att prata med någon om detta? Vill inte säga detta för att vara elak utan mest för att visa att jag bryr mig.



Helcool blogg annars.



Kram!

2010-04-15 @ 15:23:51
Anonym

Hej! Oj, tack för kommentaren.

Jo, det stämmer väldigt bra att det pendlar väldigt mkt upp och ner. Men det har sina anledningar. Jo, klart det är lite jobbigt, men det är så det är ibland !:) Man får vara glad och nöjd med som stunder man mår bra! Just nu har jag mått bra ett tag, så det känns kanon! :) Alla har sina upp och nedgångar, även om vissa kanske har fler ! Klart man kan prata med någon, men känner även att jag klarar av detta själv ! :)



Jag behöver nog ingen att prata med :) Jag klarar mig bäst själv! Åh, Tack så mycket ! :) Sånt är kul att höra!

Kraamar.

2010-04-15 @ 18:05:01
Catrin

Du är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin <3

2010-04-15 @ 22:53:05
Anonym

Du är min ängel <3

2010-04-16 @ 12:17:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0