All in vettu !

Hade en kanon fredag med öl och bra sällskap !! :) Jag och Malin stack till Oskar och tog några öl och pratade till småtimmarna. Pratade väldigt mycket engelska pga att en polare till Oskar var där som kom från Nya Zeeland. Det var skit trevligt och vi fick bra kontakt :D Skoj som fan! Även om min engelska blev sämre o sämre ju fler öl jag öppnade. Borde det inte vara tvärtom? :D haha xD

Vaknade med huvudvärk som vanligt efter en roligt kväll och jag gick och mötte Ellie nere på stan sen fixade vi lite saker till ikv och nu sitter vi här och chillar, ska snart börja göra oss i ordning för att dra på födelsedagsfest hos Linnéa , en fin barndomsvän som fyller år idag! :) kommer bli så jävla roligt, med tanke på hur mkt folk som ska dit !! ;D

Denna helg är det ALL IN!



Jag är glad att jag inte längre tar åt mig, av den skit du kastar på mig.Det enda jag vill och gör är att skratta och se dig gräva din grav ännu djupare.

Det är så roligt att se dig göra bort dig och se hur patetiskt du beteer dig. Du ska vara ärldre än mig , haha! Vart då undrar jag? Aja, jag ska inte prata mer om detta eftersom jag inte tänker sjunka till din nivå . Aldrig i helvete ! Men jag vill säga dig att ditt skitsnack och dina ord tar inte på mig längre.

fortsätt hur länge du vill, det är du som förlorar på det. inte jag! Hoppas du förstår det.. till slut.



Kommentarer
Anonym

Eftersom du måste skriva om det i din blogg så bryr du dig uppenbarligen fortfarande :)

2010-04-24 @ 20:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0