WHAT IF YOU

Är helt tom just nu, vet inte alls vad jag ska tycka eller tänka om något just nu. Att bli så trött på sig själv så man skakar kan inte vara bra. trött på att jag aldrig får arslet ur vagnen och tränar så jag slipper spy varje gång jag ser mig i spegeln. Trött på att jag aldrig våga göra det saker jag vill. Trött på att jag inte kan säga nej, nu får det räcka. Jag gör illa mig själv genom detta. Jag ruttnar säkert innefrån, skulle inte förvåna mig. jag får panik.. Vill ut.

vet inte hur länge jag kännt såhär, för länge för att minnas antar jag. Jag saknar Catrin, hon förgyllde mina dagar och mina helger. Fettomaten på lördagar och söndagar gjorde mina helger. HElgerna är inte densamma utan dig.. <3 men jag är stolt över dig. Du kommer komma långt.

Synen av kistan är fortfarnade inprintad i min hjärna, kom tillbaka?

jag vill bara sova sova sova sova sova, vill inte vakna upp den här äckliga stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0