near to you

Inte skrivit blogg på ett bra tag nu pga att jag är fantasilös och jävligt trött. Skolan går galant men det är tonvis med saker som ska vara klara i tid och shit. visst , jag har lämnat in allting och det går bra. men det är sjuukt mycket så jag snart går i väggen. prov varje vecka typ och inlämninigar stup i kvarten, så kan du lägga på APU i 4 veckor på det. Plus att man ska göra prov under tiden man är på praktik. längtar.. not.

Det är knas i min hjärna just nu, jag vet inte alls vad jag vill göra efter jag slutat. Det är inte så lång tid kvar.. några månader. maj 2010 är jag undersköterska. Låter bra..

Hoppas att helgen kommer bli lyckad, Ska till norrköping imorgon och shoppa loss lite med Saara och sen hem och festa gärnet och sen blir det utgång :) underbaaart. Lördag kan nog också innebära fest, hoppas ja:)

Snart ska jag till skolan för att lära mig något vettigt . får se hur det går.. är så trött just nu.
skulle kunna sova i hundra år.


time to go,
Take care, J






och du pappa, allting kommer ordna sig.
vi får hoppas på de bästa...... <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0