BREAK UP


( sådär känner och ser jag ut just nu i denna sekund )
... näe men typ.



Idag har vi inte gjort speciellt mycket i skolan förutom att prata om Apun som vi ska göra om några veckor, jag valde Kvinnokliniken och sen ortopeden och kirurg. Kommer nog bli bra om jag får det jag vill.
Igår gjorde jag inte speciellt mycket, var med Tilla på stan och vi såg massa fint :) Önskar att jag hade pengar!

I helgen kommer jag inte göra så värst mycket, begravning på fredag som jag i n t e längtar till.
lördagen blir kanske filmmys eller nått annat skoj :) vi får se.
jag saknar dig

Idag efter skolan ska jag och morsan åka o köpa färg till min hall som snaaart är klar, Pappa kommer och tapetserar den idag, SKOJ! att den äntligen blir klar, såå skönt, sen är det bara köket kvar :) iih.


Trött på de mesta just nu,
hoppas allting löser dig.
precis som jag vill.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0