BÖRJAN PÅ NYA LIVET

Jag och mamma har pratat länge om att börja träna, vi gjorde det ett tag på friskis och svettis men det höll bara i sig några gånger eftersom hon träna gympa och jag gym. Men nu har vi kommit igång igen med powerwalk och nyttig mat:) Det kommer gå bra denna gång!

Plus att jag ska börja äta på en liten tallrik, och inte en stor som jag brukar göra! Genom att man äten på en liten tallrik får man i sig en liten mängd mat men ändå så får man i sig hela kostcirkeln, du får alltså äta den mängd som får plats på tallriken. Plus att du i n t e får ta fler gånger utan en gång :) Detta kommer göra att du går ner i vikt och får en snygg och slim kropp! Jag har testat en gång förut och det hjälper verkligen! :) ett väldigt bra tips!

Och det där med att äta chips och massa gott ska jag verkligen sluta med, istället för chips och dip kan jag köpa en jävla gurka och dippa med :) mycket bättre än chips!!

___________________________
____________
___

Träning idag :

  • Gått 4 km
  • 100 situps


    Nu ska jag göra spagetti och qournfärs :), sen blir det att städa och fixa inför ikväll :)


    Puss på er alla,
    Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0