what if you

Haft en underbar helg örebro, det kunde inte blivit bättree :) Träffade Catrin och det kändes så skönt och få krama dig igen! Jag har saknat dig rejält gumman. Vi åt china mat , chips , chinamat igen och vitlöksbröd. haha, vi åt mest tycker jag! ;)  men gott vare ! och underbar sällskap!

på vägen dit lyssnade vi på bra peppmusik men christine vilade mest så körde till örebro i min ensamhet ;) Det var trevligt! Låååångtråkig väg som tusan , vi var glada när vi kom fram . äntligen!

Jag är otrolig glad efter den helgen. :)

Idag har jag inte gjort speciellt mkt, har mest tagit det lugnt. Börjar känna mig sjuk, ont i halsen och känner mig febrig. Nu äre väl min tur att bli sjuk, på riktigt. bra tajming eftersom praktiken börjar nästa vecka. Suck! >< ska bli skoj! fick schemat idag med jobbar rätt bra tider :) mkt 7-16 vilket är nice :)

Har nyss badat, ska snart lägga mig i sängen efter några ipren och hopppas på att jag blir bättre imorgon. För har massor och plugga då :/ orkar iiint!

tänker på dig,


Take care, J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0