life after you

Jag vet inte vad jag gör längre, jag har ingen ork alls och jag vet inte alls hur jag ska få tillbaka den.
visst, detta kommer bli ett depp inlägg men det är för att jag inte längre kan ljuga om hur jag mår.
visst, allt från dig är borta. precis allting, utom en sak. som jag inte vet om jag kan slänga, saken är den att jag vet att du har kvar den också. Ska jag bränna den? Ska jag kasta den i vattnet? Eller ska jag spara den?
saken är den att jag inte vet. kanske ska spara den.... men då är inte allt kastat från dig.

känner att ingenting spelar någon roll längre, även hur många personer som försöker göra mig glad lyckas bara fär stunden . Sen när man kommer hem till en tom lägehet, kall och liten . Man somnar ensam, vaknar ensam. hur länge ska det pågå? Jag vill ha någon, något. Som finns där när jag kommer hem. och välkomnar mig med en stor varm kram. men det dröjer nog innan det händer... önskar allting var som förut.

jag vill vara stark som jag var förut.
så där stark att jag inte brydde mig ett skit om dig
vad du gjorde eller vad du skulle göra.
men nu hugger det till när jag bara hör ditt namn.
jag mår riktigt illa, för du har brytit ner mig till grunden.
och jag har bara accepterat det, för att jag älskat dig.
det är ju helt sjukt. Jag mår illa av mig själv, jag är äcklad.

sakerna du sa till mig kanske är sanna?
börjar tro det, du kanske hade rätt.







jag vill vara fri.



Kommentarer
Mami

<3

2009-10-23 @ 16:10:56
URL: http://lillastemaliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0