Jag tror allting är ett stort misstag

Inte skrivit på ett tag, har inte haft ork eller tid. Skolan går fin fint och allting rullar på i en fart som gör att man snart somnar.  Jag vill ha lite spice i mitt liv, lite mer kraft och ork cokså. Så man inte bara sitter här, vilket blir alldeles för många gånger. Fast emellan åt leker jag apport med min katt, NEJ han är inte normal.  :) Men söt. Han gör min tillvaro lite mer rolig, han blir alltid glad när jag kommer hem från skolan och ledsen när jag går. Han är min lilla booboo. Kommer sakna han dock när jag är i örebro lördag-söndag. Buhu :) Men brorsan är nog lika snäll som jag ! Iaf ullis :)

Träningen går bra, har börjat äta nyttígare och är ute och pw och springer lite då och då. Känns jätte skönt när man är klar, men under tiden vill man bara lägga sig ner och dö någon stans . Men om man inte tänker på hur mkt man har kvar utan hur lite det är kvar tills man står där vid dörren och pustar ut :) Jag är duktig ibland!

______________________
____________
___



nu går vi in på något annat.
Det har hänt väldigt mycket på senaste tiden som har gjort att jag blir väääldigt förvirrad och vänskap och kärlek. Jag har börjat tänkt mer och mer negativt om allting just nu. vet inte varför. Visst, jag har också haft väldigt bra stunder, som festerna hemma hos mig tillex. Dom har varit underbara, träffat nya människor och fått kontakt med människor jag aldrig trodde jag skulle prata med igen. Men nu äre bra, jag.. eller vi har nog tagit ett stort steg. Även om det är svårt vissa stunder. Men det kommer nog gå bra, bara vi inte hektar något. vänskap tar sin tid , speciellt när man inte litar på någon i denna stad. förutom vissa, <3 ni vet vilka ni är.

Det går väldigt upp och ner just nu, jag är väldigt förvirrad, och det tar på krafterna.
( plus att nisse har kommit på ett nytt sätt att väcka mig, han kommer i full fart och smäller till mig med hans tass mitt i ansiktet, och vips är jag vaken och då blir han glad för då får han mat , han är söt min lilla boo :) )

Jag ska nog ta en varmt oboy nu, sen blire läggdax. Jag är trött.

På lördag ska jag till örebro med christine till vår älskade Catrin pastan :) längtar som en idiot, inte sett dig på evigheter! åh <3 saknar våra fetto lördagar med bakis mat för flera hundra kr varje fre o lör ^^ , du är bra gumman.


Näe, nu blire sängen :)
Take care, J


Kommentarer
Mami

Haha Go Nisse Go Nisse! :D

Hoppas ni får det suuper och hälsa Catta och ge henne massa puss från mig :) <3

Vi måste leka nästa vecka om du har tid? Mitt knä börjar bli nästan bra nu, ska vila hela helgen också så kanske jag slipper kryckorna sen :)

Saknar dig <3

2009-10-02 @ 00:44:22
URL: http://lillastemaliin.blogg.se/
Ellen

Jag tycker det låter bra det där om vänskapen :) Bara det får sin tid så löser sig nog allting tillslut om det är meningen :)

Hoppas du får en bra helg i Örebro :)

2009-10-02 @ 07:02:46
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0