Do you remember?



Helgen har varit helt ok, vi har festat som vanligt och det har slutat bra den här helgen iaf.
I lördags var vi på kuggnäs och det talar sig för sig själv, det var helt okej. Kunde varit många ggr roligare. Men glad att vi åkte iaf. vi tog taxi ut och sen hämtade baby oss. Snällt, <3

Jag la mig rätt sent och somnade någongång mellan 5-6 på morgonen.
Lagom trött idag.. ja.

Ikväll kommer babe hit och vi ska se film, kommer nog bli mysigt!
Inte umgåts så mycket på senaste. Men det blir det nog ändring på :)

_____
__



Imorgon är det sista veckan på praktiken och jag har praktik måndag, onsdag och torsdag. Känns helt ok, men dom här 4 veckorna har gått oerhört fort. Haft väldigt roligt och lärt mig väääldigt mycket!:) Stolt över mig själv!
Sen börjar skolan igen och allt plugg, får se hur det går:) taggad till tusen!


Nu ska jag ta det lugnt och vänta på C.
puss.








vet du, sann vänskap är väldigt sällsynt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0