DEAD BY FUCKING APRIL<3


OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG, igår var fantastiskt jävla bra!
Ska aldrig missa en konsert meed dom här grapparna!
Helt jävla underbara! Bästa jag sett på väldigt länge!
T A C K !


Vi som var sjuka skulle sitta ner och lyssna på dom,
jo tjeeena. Vi ställde oss lääängst fram vid grinden och vi stog typ 1 dm ffrån dom.
ohohohoho! Bästa! Även om dom stänkte svett på oss gjorde det igenting. omg, dom var bäst.
Shit, känner mig som en fjorton åring som sett någon äcklig smör sångare. Men alltså. ni måste se dom om ni inte gjort det. :) <3

Jag är kär.

Efter Konserten gick jag till bilen och åkte till babe, välkomnades av världens finaste människa och en fin kram .
Jag är lycklig till tusen <3


imorgon är det helg och det innebär något. men men :)
Får se vad som händer !babe jobbar nattt hela helgen, men vi ska kanske åka till hans päron och hälsa på dom för första gången för min del ^^, läskigt! <3


Nu ska jag lyssna på dead by april och må jävligt bra!
det förtjänar jag, så det så!


Take care,
J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0