YOU'RE A HOLLYWOOD WHORE

Kan du inte bara låta mig sova din äckliga lilla varelse?
fan inte sovit en hel natt på säkert 2 månader.
Att det alltid ska vara något skit som får en att vakna och inte kunna somna om igen.
Alltid trött i ögonen och alltid trött i huvudet. Hoppas jag somnar och kör av vägen så jag får sova , suck.
( skämt )

Som sagt, fick inte sova inatt heller.
är sjukt trött och jag håller på och somnar, men det kan jag inte
för jag ska åka till momo och äta lunch, GOTT.
Men sen blir det jobb och jag vet att i den där fotöljen kommer jag somna. SKÖNT.

Kanske träffa dig ikväll, längtar inte alls. Vet hur det kommer sluta, du är som vanligt.
du säger en sak, fem min senare vet du inte. BESTÄM DIG, JAG ORKAR INTE !
snälla, RELEASE ME.

Hoppas att få fin besök i helgen, du kanske kan hjälpa mig att måla?:D
Så man får ett rum klart :)

Längtar till i augusti, kommer bli så sjukt fint i min lägenhet då!! :D yey!


And You, you're a Holleywood whore.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0