walk the line



Slutade precis jobbet och nu sitter jag och kollar på Walk The Line. Den är sjukt bra och johnny cash är snorsnygg. Även om de inte är han som spelar men han är lik.  Snart blir det dusch och sen sänggång. Imorgon åker jag till mormor och äter lunch med henne för att sen åka o jobba för ovanlighetenskull. (Daaaamn va snygg han är alltså)

Jag är sjukt trött på ditt beteende. hur fan kan du tro att att de kommer fungera om du fortsätter på det där viset? Det är så sjukt jävla lågt av dig. Efter alla gånger jag ställt upp för dit, hit o dit hela jävla tiden. Så ska du veta att jag är sjukt trött på detta och att jag snart kommer dra. Det är dax för dig att visa vad jag betyder. ingenting kanske? aja, ditt val. Din förlust.
snälla du, mogna upp. Plus att jag inte orkar höra på ditt gnäll och dina problem. Jaja, samma skit hela tiden.


Nu får det räcka, längtar tills vi drar. alla fyra <3


take care ,
Johannaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0