SHADOW OF THE DAY



Fick äntligen sova i natt, skapligt iaf. Fast du väckte mig vid 9 genom att
köra upp din tunga i min näsa. HAH.

Nyss käkat frulle, ska väl snart göra mig lite iordning, ska iväg och jobba...
längtar tills imorgon, kommer bli så gott. Mamma fyller år och vi ska grilla osv.
Jag ska göra en budapest rulle åt henne som hon älskar, hoppas jag lyckas bara :D hah
Sen ska jag köpa rosor för hon är världens bästa mamma .
Hon va sååå söt igår. Ringde på dörren och jag undra vem fan det kan vara, det var hon. :)
hon ville bara komma in och säga hej och pussa o krama på mig. haha !:) Sen lämnade hon 150 kr.

du är bäst.



Jaha, jobba ikväll. 12.30-21.30 riktigt jävla opepp.
o på torsdag blir det kl 7 till 2.

jaja, nu ska jag göra nått vettigt.
( KOLLA PÅ TV )


Take care,
Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0