Moving on

I'm moving on and I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I'm moving on

Something, somewhere, that I long to find
I am learning, slowly, one day at a time
That if I loose and fail, I'll be fine,


_________________________
_________
__

Igår kväll var mysigt, jag kollade på film och hade mys med mig själv med en chipspåse. ( det där lät lite kinky )
Idag ska vi jobba, det kommer vara tungt, är sjukt trött . Kommit på att jag knappt sover alls nu för tiden, eftersom katten håller mig vaken och sticker upp nosen i min näsa och slickar mig iansiktet. inte OK, fast han är söt.

ikväll ska jag ta mig ett varmt bad och sen kolla på walk the line, sjukt bra film.
Imorgon blir det att äta lunch med mormor, sen åka o jobba förovanlighetens skull. Jaja, längtar tills skolan börjar!
überskönt!

Nu blir det att knalla hem till morsan för att hämta bilen, sen blir det donken. haha möööhl.
Ska du med grannen?`


Take care,
Engwall






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0