9 crimes

Då var det dax igen, jag försöker här ett tag för att slippa skiten jag skrev i min andra blogg på devote.se . Jag ska börja ett nytt liv och lämna allt skit bakom mig. Slippa kaoset. Slippa allt skit som händer runt om mig för tillfället. Jag vill bort från alla äckliga jävla inlägg jag skrev i den bloggen och nu ska jag skriva om vägen till lyck igen :) Har inte skrivit på ett bra tag men nu är det dax att ta tag i detta och inte låta det gå till spillo.

tiden som varit har varit rätt knas, jag vill inte ta upp allt som hänt för folk som inte känner mig. Men ni som känner mig vet vad som hänt och jag kan väl bara säga att det är lika bra kanske, det som hände. Jag vet bara att jag gjorde ett stort jävla misstag för ca 4 månader sen. Att jag aldrig lär mig, hur svårt kan det vara? Varför gör jag om samma misstag varje jävla gång jag träffar en kille? O varför i hela helvete går jag samma väg idag som jag gick för några månader sen? Varför gör jag det här mot mig själv? haha, det är ju förfan komiskt.
 nog om detta. jag suger!

Igår var en bra kväll, jobbade först 7-16.. sen åkte jag o handla på systemet för att sedan åka hem och dricka sig lite gladare och bli rund om fötterna. Malin var här, sen kom Catrin, Christine och christian hit och drack med oss:), skit trevligt. Ni är mitt gang. <3 Jag älskar att vara med er, skratta med er och umgås med er. Vi är bra vi, förutom när vi ska dricka. Fan vad du spiller Catrin, fan cider och äckel över hela mitt golv. hah :D
Vi skulle gått ut, men en viss Catrin var för full och kom inte in . tråkigt som fan, efter det hände det ena efter det andra och jag vill inte gå in på det för din skull. Jag hade skoj hemma hos mig iaf. Sedan vart det hemgång och natta catrin som var full som en kastrull. ( snart ramlar min katt ner för soffan, han är cp ) men men, de va skoj !

Vaknade idag av att jag var sjuuuuukt bakis och att jag tydligen somnade på soffan för catta snodde sängen. schysst..... ^^ jag och catta bestämde oss att köpa massor av fett och bli tjocka framför tvn, kollade på en gråtfilm sen cribs i typ 3 timmar. rogivande som tusan!  Nu sitter jag här och jag är så himla trött... sjukt alltså. Jag känner mig gråttrött... hm.. tror inte jag grät inatt XD kommer inte ihåg^^ ( nu ramla min katt ner för soffan , HAH )
Ikväll kommer nog bli jävligt lugnt, sova tidigt och imorgon blir det att jobba igen. Suck ! Kollade just på mitt schema och jag jobbar som en idiot i veckan:( herregud. jobbar 9 dagar på sträck. INTE OK.

Näe nu ska jag göra nått vettigt, ( alltså äta chips och dricka juice )

















Take care,
Engwall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0