21grams

Jag undrar hur man skulle reagera om man skulle få ett samtal från sjukhuset att en nära vän, eller mamma,pappa eller syskon har varit med om en olycka och inte klarat sig. Döden är så förbannad oförutsäg bar och jag blir nästan rädd att veta att den kan vara så nära. Speciellt nu när mina nära och kära inte mår bra. Att veta att en av dom snart kommer försvinna gör sjukt ont. Jag vill inte svara i telefonen den dagen då du försvinner. Jag vet inte hur jag kommer reagera. Jag vill inte svara i telefonen. Kan någon göra det åt mig?

Pappa.... jag vill att du ska bli bra.
Jag är så rädd.

Farfar, förstår att du vill gå vidare, förstår att du inte vill mer.
Jag hoppas du får det bra dit du går.
Du försvann för länge sen,

rest in peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0