snökaos och skrattanfall

i onsdags blev det tacokväll hos  älsklingen med ellie och anton, mkt trevligt !! (: mätta som bara den och det var dunder gott!

senare på kvällenn försökte vi få chrille o gilla chipmonks men det gick inte så bra, torrhumor han har :d jag och ellie satt och asgarva medans han sov typ:P
vi somnade rätt tidigt och ellie och jag kunde inte förstå varför chrille satt och AS garva i sängen mitt i natten, sen var han tvungen att gå upp och kolla på film för att ens  bli trött... han kom i säng halv 7 på morgonen tydligen.. KNAASS!

mysigkväll, som alltid :)






idag, fredag vet jag inte alls vad som händer. Jag ska väl gå ner och tvätta lite tror jag... jag orkar egentligen inte menn måste väl så man har något att ha på sig nu när det är 3dm snö! :D iih!

tror fan det blir en lugn helg, har verkligen NADA pengar och jag måste sparaa till åre annars kommer inte jag med. ><

vi får la se, kl är ju bara 10.38 än så.. :)
"har ju hela helgen på dig"
;D

nu ska jag traska hemmåt, tror jag :)
puss<3



Kommentarer
Sara

bara 3 dm.. haha.. ta de i meter så kanske du kommer upp i de vi har här.. haha näe inte riktigt men säkerligen en meter.. gaaaalet. men underbart. uppåt en -25 till - 30 grader här. =)

2009-12-18 @ 19:22:49
URL: http://lijaasall.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0