snö snö och åter snö

Äntligen kom snön, det är så himla mysigt ute och jag älskar snön!! den får mig att längta ännu mer till åre vecka 8 med världens bästa gäng!! :) så himla mysigt!!

 

Igår så gick jag och älsklingen på bio, han bjöd mig !:) Vi såg new moon som jag velat se väldigt länge! åh, den var så himla braaaa. jag är kär! jag vill se ännu mer, nu!

vi var bara 4 st i salongen och det var skönt  , mys :)

tack älskling, du är bäst <3

 

dom kommande dagarna kommer vara de bästa i mitt liv, allting är så bra nu.

jag är lycklig med dig. du gör mig hel.

tack tack tack, du får mig att leva.

 

Jag älskar dig



Kommentarer
Anonym

det är sjukt att jag inte hunnit se filmen än :P

2010-01-05 @ 10:38:31
URL: http://qily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0