May angels lead you in

själen gör förbannad ont,
tankarna är överallt
och hjärtat står still
när det egentligen
borde slå fort.

jag vet vad jag vill, men vågar inte ta tag i det.
jag står still på en och samma plats hela tiden, rädd för sanningen
rädd för vad som kommer hända, konsekvenserna.
borde jag känna såhär? varför kan jag inte bara vara lycklig?
jag borde vara det. jag ska inte känna den här känslan, inte redan nu.

osäker över allting som kommer hända,
fundersam över vad jag egentligen känner
är det rätt, eller fel?

jag gör bara illa mig själv,
borde ha lärt mig detta nu.
efter allting som hänt
efter allting du gjort
med ett leende på läpparna?
right?


Du borde utrotas.
nu.



är det bara jag eller är det andra som ser? fuck it.
måste skärpa mig.
sluta vara så förbannat dum.



vad skulle du tro om mig?
om jag verkligen berättade hur jag mår?
skulle du springa iväg?
eller finnas där?
som du?




tiden rinner iväg,
ska vi gå?
eller blir jag ensam?





Kommentarer
Ellie

du blir ensam ! ENSAM MED MIIIG :D

2009-12-22 @ 14:01:58
ellie

nej men seriöst, det kommer ordna sig, du måste bara ge dig fan på det.

2009-12-22 @ 14:02:31
Anonym

faan jag som inte ville bli ensam med dig!! attans!!! :D HAHAHH!! <33

2009-12-22 @ 16:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0