God Jul på er!

Dagen började med en promenad till mina föräldrar där jag åt en liten frukost för att orka med stora bordet med julmiddag hos mormor senare på dagen :) Mysigt som baara den var det hos mormor och jag fick bra presenter:) Tacksam över det! Lite kläder och presentkort osv, :) alltid roligt att få!
Iår så var det en sak som inte stämde, det var att inte brorsan var med till mormor. Det kändes väldigt konstigt men det blir väl så när man har flickvän osv. Han var saknad iaf, Någonting som fattades.

Nu när man väl är hemma så känns det lite tomt just nu, sitter i soffan och kollar på någon julkonsert, låter tantigt, men jag väntar faktiskt på att min älskling ska sjunga... B R O L L E :) HAH! Världsfin!
Annars ska jag inte göra någonting ikväll, älskling jobbar natt så blir att sova ensam . Men Imorgon ska vi till mina kusiner på lite middag och mer julklappar och öldrickande! för att senaree åka till Mårten för brakfest!! Ska bli skit skoj!!! :)

btw, kommit på att jag läser sms i sömnen. Trodde att jag inte fått nått GodJul av älskling när jag mitt i natten skrev ihop ett fint sms till honom och berättade hur fin han var osv. Trodde inte jag fått nått svar så var lite purken på honom att han inte ens skrivit god jul till mig, men när jag läste mina sms i inkorgen såg jag ett sms från honom som jag hade läst, men inte läst. Har inge minne alls av det, där stog det väldigt fina saker och jag fick tårar i ögonen. Han är världsfin han, <3 tur att jag inte hann skricka iväg ett surt sms. hih, skoja :)

längtar till imorgon, ska bli riktigt trevligt! och bada tunna ska vi göra också i den djupa snön!! :)
GAAAH, nu kom brolle på tv. shit vad snygg han är.  lalalala!! galet galet!
:D
Ska nog göra en likadan tatuering som han har :D yeah yeah! no more to say! och tyst malin, den är på halsen jaaaaa. hahaha :D


Neheee, vad ska man göra nu då.
Någon som vill leka?
jag har tråkigt.

första julen ensam i en tom lägenhet med brolle på tv.
hm..


d r e g g e l ...



ge mig. :D HAH!!



Kommentarer
malin

NEJ!!!!! inga jävlar tatueringar på halsen, se ut som en jävla kåkfarare. nej du lägger du av!!!!

2009-12-27 @ 22:01:05
URL: http://trasselmaline.blogg.se/
Anonym

hahahaha :D lilla du, :P

2009-12-28 @ 20:29:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0