det är verkligen något som saknas.

Det spelar ingen roll vad jag gör, jag kommer ändå inte bli hel igen.
jag vet vad som fattas men jag kan inte ta tillbaka det. Det som gör så ont...
du är det största misstaget jag gjort i mitt liv. fan....

jag kommer alltid vara osäker på allting jag gör, även hur jävla bra jag har det i livet just nu
kommer inte det bli bra på ett tag. du saknas.. fortfarande. fuck!

____________________
______________
___



Helgen var bra iaf, fest hos mårten fre och lör. Träffade nytt folk vilket var trevligt (:<3
men förstår fortfarande inte varför det inte känns bra. är det mitt fel? eller gör jag allting rätt eller vad fan är felet?
jag vill inte känna såhär... jag vill vara säker och veta att jag gör rätt och att allting kommer bli bra.. :(


jag vill känna mig hel...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0