chipmonks, chips+dip och en jävla massa fejjan

Seg som en korv idag, men cyklade ner till stan med Ellen och sen drog vi till ellie efter att jag handlat lite chips, dip, cola och massa gott till kvällensbravader.
kom upp i ellies lägenhet, mysig till tusen. jag vill flytta. hah !!

Vi tog det mest chill och snacka skit tretusen miiljoner minuter och det var lika trevligt som alltid :) <3
att man inte slutar bli förvånad över folk alltså...komiskt. ojoj

Kom nyss hem efter ha nästan cyklat på ett fyllo, ramlat med cykeln på snön och ja vettfan . galen hemresa , jag är ju nykter. borde inte blitt en galen hemresa. men tydligen.. haha :D nu är jag hemma iaf, och det är skönt. Men stökigt. måste stöda imorgon. mamma kommer tydligen på fika.. :)
sen ska jag äntligen få träffa babe, inte sett honom sen torsdags. inte OK :/

jag vill till åre nu, då menar jag nu. i denne sekund.

men vecka 8, untz untz untz!!!!
<3



Kommentarer
Ellie

åre åre åre ! haha bra där.. de va itne så att fyllot gick på dig när du cykla så fint då? ;) det va skit mys ! tack tack :D <3

2009-12-13 @ 13:50:08
Anonym

åååre! längtar så jag spricker snart!!! :D kommer bli så jävla mysigt !! all snöööö och o allt :)

haha de vare nog :) men vet aldrig ;) PUSS <3

2009-12-13 @ 15:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0