brrr..

Ännu en dag i skolan och allting flyter på, även om jag ligger efter lite ska jag plugga igen det idag. Har inte haft någon ork alls och jag vet inte alls hur det ska gå i framtiden. Men jag får alltid slut på orken nu innan jullovet . men jag ska försöka samla ork snart igen :) Får nog lite ork ikväll när jag träffar min älskling :)

En sak till som snart händer i mitt liv är en operation som jag ska göra. Jag är väldigt nervös och vet inte om jag kommer ångra mig eller inte. Det är lite jobbigt, men det kommer nog gå bra =) jag har ju stöd och mina nära och kära omkring mig. Hoppas någon vill följa med när jag ska operera mig iaf :o haha!


nu i veckan kommer jag att plugga rätt mycket, annars ska jag julhandla och gå till bemanningen på jobbet för jag måste jobba rätt mycket även om jag inte vill. Jag har ingen bra inkomst och just nu känns det som inget kommer gå ihop innan jul . Jag har inte råd med julklappar till nära och kära och det känns itne alls bra..! Men jag hoppas de förstår varför. <3

nu ska jag iväg på lektion, hörs senare!

( dålig uppdatering pga internerstrul hemma )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0