YOU MAKE ME WANNA LALA ON THE KITCHEN FLOOR!



Då är snart dagen slut, och jag är redan hur trött som helst!
Fick just reda på att malin inte kommer fortsätta i samma klass, vilket var skit tråkigt :(
Men men, får leka med den andra malin :) Life goes on!

Har rast nu till 20 över 2, sen blir det att fortsätta med Social Omsorg som är lite tråkigt men men , bara att kämpa på!
Vet inte om jag orkar gå hem sen för att sen gå tillbaka till skolan vid 18.00 och ha matte, vi får se hur jag gör :)
latmask.com

Ikväll blir det att möblera om för att göra lite fint!
hoppas pengarna kommer snart!!

Puss på Dig just nu
Prutt på att malin dumpar mig pga att rektorn är cp.


Kommentarer
Mami

Ja jag fattar inte vad dem tänker med. Hur fan kan man bara försvinna ur systemet?! Får se vad studievägledaren säger på fredag ;) <3

2009-08-19 @ 11:08:45
Anonym

Jaa men precis, lät jävligt konstigt :/ tråkigt som fan. jag har fått mina pengar nu :) <3

2009-08-20 @ 07:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0