PLAYING WITH FIRE

Fick ett bra samtal idag :)
Dom kommer och tapetserar om och målar om taker imorgon kl 07.30 :D
äntligen!! Skönt att något blir gjort!

Så kommer bo hos morsan tills på tisdag, får se hur det går. höhö!
med nisse o allt. Men men:)


Helgen kommer bli lugn, jobbar men ska nog ta ledigt på söndag min rygg dödar mig :( sjukt ont!
Men vi får se! Nu blir det att kolla tv och göra iordning allt tills imorogn! rätt mycket !
mat hit o dit, frysa in bröd och ta med alla nisses saker (leksaker, mat, lådan osv osv. )

Måste också flytta alla saker till mitten av rummet, skoj. fintfint
aj min rygg.

Take care,
Johannaa


Tack fina granne för hjälpen idag! du är underbar!


Kommentarer
Tilla

Så lite så.,..men Johannaaa! Du hade ju kunnat kläcka ur dig att du har ont i ryggen så hade jag kunnat hjälpa dig med ommöbleringen!! Dummer...Puss

2009-08-14 @ 10:01:08
URL: http://tillat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0