JAG SKRATTAR IDAG!

IGÅR <3
Med ett stort jävla hjärta.
bästa kvällen någonsin tror jag!

Förfest här först, sen hos Tilla. Sen vidare till Lotsen där det var lasershow och house musik, fyfan va good det var! Dansade och hoppade röven av mig . Får typ orgasm att dansa till trance/house musik och massa folk. Shithisthist.det var helt sjukt bra. Även om jag är sjukt bakis har jag trance musik på just nu så allting skakar. Shit, orgasm.

Efter krogen gick jag och Tilla hem, det kunde inte bli bättre! JAG ÄR SÅ GLAD !:D
Men ska inte hoppas på för mycket! Jag är bara sååå glad ! tack!! <3

Jag har världens bästa grannar, till fjällen i vinter planeras! UNDERBART!
supa och åka skidor och bada tunna! NAJS!

Snart blir det att städa och göra lite fint så man inte drunknar i ölburkar.
Jag är otroligt glad för det här, du är guld värd och mitt hjärta är hos dig.

Puss på allting just nu, plus att jag har sovmorgon imorgon<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0