IM A RICH BITCH!

Japp, det stämmer! idag när jag kollade in på kontot fanns det mer än jag haft sen... typ förra sommaren :D haha, känns rikitgt jävla good. femsiffrigt är aldrig fel , men nästa gång csn, kan ni ta sexsiffrigt? Vore rätt najs :)

riktigt trött idag, ska jobba ikväll med så är hemma vid 10 tiden... känns lite surt för jag är jätte trött!
Äta lunch i skolan idag blir det, samtidigt som jag gör klart mitt arbete som ska vara inlämnat om 2 veckor :D känns bra! :)


förkyld har man blivit med, :( på med skinnjackan idag även om solen lyser!
vilken tajming.

Just, GRATTIS CIM :)
Hoppas du får en fin dag på jobbet;)



Näe, nu ska jag snart bege mig till skolan och möta upp maalin.
Puss på idag, för jag är rik... får se hur länge det håller :D
o skit på att jag är förkyld och väldigtväldigtväldigt trött......



L E D I G I H E L G E N , underbart!





Kommentarer
Mami

Varför har du fått ditt men inte jag? jag har ju också fått godkänt :O Och jag är fortfarande inskriven som studerande ju.. Knäppt.

2009-08-21 @ 10:06:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0