CONFUSED

Var på bio igår med ett par finingar, vi såg Sommaren med Göran, HAHA! fasen vad jag skrattade. Den var över mina förväntningar och den var jätte bra! :) skoj!
Länge sen man var på bio och dessutom var det gratis :) Det tycker man om :) Tack Zibbe och Tillas kompis(Y)

Somnade nästan direkt när man kom hem, låg och smsa lite med dig . Det var trevligt! :)

Idag var jag tvungen att vakna tidigt pga att jag ska göra massa ärenden. Handla och fixa lite trixs. Inte ok på min lediga dag! Imorgon ska jag nog tvätta! haha behövs!
Jag vill inte öppna min garderob just nu, då kommer jag dö! Eftersom det ligger kläder där inne ända upp till taket med smutstvätt. haha jag är lat. ^^


Får se vad dagen har att erbjuda idag,
hoppas på det bästa :)

Puss ,
Johanaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0