BEAUTIFUL

        



Sitter i skolan och har rast fram till kvart i ett, Blir ingen lunch idag pga att min plånbok och mitt kort är snuuustort av pengar och det dröjer nog ett par dagar tills jag ser nått öre där. Känns lite ovärt men jag får göra matlåda när jag kommer hem. Men känns skönt att man slutar vid lunch nästan varje dag :)

Jag åkte hem igen igår kväll och det känns skönt, nya och fräscha tapteter och nymålat tak känns helt underbart :) Ska nog till ikea på lördag och shoppa massor av fint, jag har sett två stycken Marilyn Monroe tavlor jag ska ha på väggen när man kommer in, kommer bli sååå snyggt :) love it!

Förövrigt är det helt okej idag , lite trött men det får jag sova bort sen när jag kommit hem. Slutar skolan 20.00 idag, och det är INTEOK. haha, men skolan är bra :) jag gillar det!

Nu ska jag göra något vettigt :)

Take care, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0