vecka 30 och nu är det höst!

Hösten är redan här, löven på träden är gula och det är kall luft ute. Jag har längtat så mycket efter denna årstid. Att vara höggravid i somras var ingen hit, men nu kan jag äntligen sätta på mig mina koftor och fina höstskor. Köpte nya stövlar i linköping i helgen, jätte fina!
Idag blir det ett besök på staden med Saara för att ta en fika och sen åka och storhandla. Annars blir det aldrig gjort om man ska ha med sig sambon. Tar med mig saara istället. :)
Sen får man se om man hittar nått på stan men det får jag akta mig för då pengarna knappt räcker till denna månad. usch, fan för att vara sjukskriven. men det är väl det bästa just nu när man knappt kommer upp från sängen och kan ta sig runt i huset utan att halta runt som en annan.
 
Idag är det 29+0 dvs är jag inne i vecka 30. Hur galet är inte det? snart får vi äntligen träffa våran ögonsten som jag vet kommer vara vackrast i världen. Just nu mår man väl sådär och jag lär väl inte må bättre ju längre man går, halsbrännan är fan värst just nu. Den tar snart död på mig, har så ont i bröstkorgen och överallt känns det som.
skulle fan inte önska min värsta fiende denna halsbränna som har kommit. usch..
 
tur att jag har min R vid min sida varje dag. Annars skulle jag aldrig klara av detta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0