utmana ödet!

Idag ska jag utmana ödet och gå ner på stan en sväng med mamsen, varför inte? tre dagar innan bf. Det kan smälla till eller så blir det lika lugnt som vanligt! brukar iofs få väldiga sammandragningar bara av att gå upp för trappan hemma så kan tänka mig att denna stadstur blir ond. Men det gör inget. Det kanske gör att vattnet går inatt. Jag hoppas varje natt att det ska ske, men inte hänt än så länge. Bara att drömma vidare.. känns för tillfället att jag kommer gå 2 veckor över tiden, bara för att man har varit så inställd på just den 12 november sen i februari.
 
Idag ska på stan ska jag köpa två böcker faktiskt, helt otroligt. Det var inte igår, men blev sugen på att köpa dom nya böckerna som alla pratar om. 50 nyanser av honom och 50 nyanser av mörker. Då kanske man kan göra så dagarna går fortare om man läser nått spännande. Så får de bli!
 
I helgen annars blir det nog rätt lugnt, lördag blir det 30 års firande för sambons syster, middag och fika och kalasande! Ska bli så mysigt :) fast helst skulle man ju vilja ligga på bb med sin nyfödda då ;) men kan ta lite kalasande först ;) Annars inget planerat! Träffa Jenny, kim och lilla albin kanske!
 
nu, lite tv tittande och försöka vila en stund så man orkar kvällen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0