Vecka 29!

OJ! tiden går så fruktansvärt fort! helgen har verkligen gått förbi i ett ögonblick! fredagen blev lugn och på lördagen åkte sambon iväg på svensexa och jag for hem till mamma med lillkissen och var där hela dagen/kvällen! Träffade min barndomsvän frida som jag inte träffat på ett par månader och det är alltid lika mysigt att få krama och prata med henne! spelar verkligen ingen roll om det går år mellan våra träffar eller om vi träffas varje dag. Vi är lika tajta ändå! :)
Natten blev inte lika rolig då jag knappt sov en blund för jag trodde jag skulle missa samtalet från sambon när jag skulle släppa in honom genom porten till lägenheten. så jag låg halvvaken med kissekatten i sängen och typ läste bloggar. Men sen vid 03.15 ringde han och ville in. Efter det kunde jag inte somna om fören typ halv 5 ,5 tiden eftersom lilla tjejen i magen hade vaknat då. :) fick iaf sällskap!

Idag går jag in i vecka 29, GALET är bara förnamnet! Tiden går för fort fast helst skulle jag vilja ha min tjej i min famn nu! :)
Föräldra utbildningen har startat och vi ska dit igen nu på ons :) ska vi titta på förlossningsfilmen men det är ju inga nyheter för mig eftersom jag jobbat där. men ska bli spännande ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0