Tomorrow is gonna be better.. I hope.

natten var hemsk, hade sån hosta och satte i halsen hela tiden och låg bara och hulka och kunde inte andas. Så fick sitta upp i sängen under en lång stund och bara försöka andas medans tårarna rann. Usch, nu vill jag ha dig här lillan. Jag är trött. Halsbrännan bränner i hela bröstkorgen och det känns som tusen nålar ligger i bröstkorgen och gör mig illa. har försökt med dom flesta mediciner, visst funkar dom men varför kan man inte få må bra? Att de alltid ska vara något. Är en jävla bitterkärring här hemma som bara klagar. Men nu är det inte länge kvar. Hoppas du kommer någon vecka tidigare än tänkt <3
 
Idag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt. På fredag sticker vi till ullared , jag mamma och mormor och shoppar loss. Ska bli otroligt skönt att åka iväg en stund. Men kommer sakna kissemissen och Robbin. Men kan vara bra att vara ifrån varandra också. Längesen vi var ifrån varandra nu, det är bra att sakna har jag hört.
Håller på att tvätta och städa lite hemma så det är fint innan jag åker iaf. Blir ju borta i tre dagar och då ska mannen och hans lillebror vara här hemma så det lär väl inte bli städat då, kan jag tänka mig :)
 
nu ska jag fortsätta städa och tvätta. Kanske packa lite grann inför Ullared på fre :)
 
 
hejsvejs.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0