jag ska inte klaga.

Men nu är det fan inte roligt.
kan knappt ta mig upp från soffan. Ajf*n min rygg säger jag bara. Svanken gör fruktansvärt ont.
Har små städat lite hemma och tror det var dammsugningen som fick ryggen att knäcka ihop. Men men, man vill ju göra fint tills sambon slutar inför helgen. Ikväll blir det restaurang besök för att mysa till det lite extra! Längesen vi var ute och åt :) ska bli så trevligt!

Det här med foglossning är inte roligt, men i höst ska jag börja på vattengymna för gravida som min sjukgymnast anmält mig till. hoppas det blir skönt och blir någon skillnad i ryggen! :)
försöker hitta en gravid bikini som passar också nu när magen är stor och mysig! :) brösten är ju inte dom samma heller längre, tråkigt eftersom jag gjort en bröstförminskning, men efter lilla bebben ploppar ut ska jag verkligen satsa på min träning och gå ner till den vikt jag alltid vela väga. Ska ner till 70 kg inom ett år iaf! och jag vet att jag kan lyckas! JAG VET! :) det blir simning, springa, powerwalk och gym och gympa på golv. BRA mat och sånt där gott :) Jag ska verkligen LYCKAS! :) inga tvivel!

Någon som vet någon sida med bra gravid bikinis? Kommentera gärna då! :)
Jag har hittat några :) Men får se om och vad jag beställer :)

Snart blir de även Ullared med Mamma och mormor och det ska bli såååå skoj! Längtar massor! :) listan på saker som ska köpas börjar bli lång nu :P Men det är bara roligt!! :)


Nu ska jag försöka göra klart städningen!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0