80 dagar kvar och jag vill ha höst!

just nu vill jag bara ha höst och min bebis här.
vill ha snygga höstkläder och snygga skor och smycken.
fixa håret, färga det mörkrött , svarta jeans, stövlar, snygg jacka och halsduk.
tatuera mig. det ska jag verkligen göra i höst. yes yes yes.
 
idag är det bara 80 ynka dagar kvar tills jag har min älskling i min famn. Gå mysiga promenader i senhösten och snart se vintern komma till stan. klä sig i varma mysiga kläder och traska fram i den nyfallna snön och bara njuta. vill även ha julafton, nu. Så jäkla mysigt, någor mer som vill ha julafton typ nu?
Åh, längtan är stor nu. till mycket!
 
Ikväll blir det en lugn kväll hos oss i pumpis, sambon är förkyld så det blir go' middag hos oss och efter det lite film och gottigott till efterrätt! tända lite ljus för det blir mörkt fort här ute! vilket är jätte mysigt! :)
nu blir det en dusch och sen fixa lite innan babe kommer hem .
NU är det helg. äntligen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0