A better believer

" När man saknar någon man lämnat för 15 minuter sen, betyder det då att man är kär? "


Tvättningsdag igår, gick galant även om jag hatar o tvätta. Men skönt när det är klart ! (:
Somnade rätt tidigt igår, men först blev det massor av prat. Mys !
Vaknade dock inte lika tidigt, morsan kom och plingade på vid halv 1 tiden och då vaknade jag. Klant! >< Kan ha med att göra att min mobil dog under natten så jag inte vaknade av smsen som vanligt .

Är på helt ok humör idag, ont i skulderbladet som bara den . Vet inte alls vad jag gjort, har väl sovit på något konstigt sätt. Snart är denna vecka också slut, iofs är det bara tisdag men imorgon är det ons och då äre inte långt kvar. Helgen kommer bli grymt mysig. Ut till stugan med underbaringar och bara ha det bra. Slippa stan och allt som har med nypan och göra. Vilket är underbart. Är så fruktansvärt trött på folket och hela nypan. Kanske dax att flytta upp till Boden som jag tjatat om ;) Eller vad säger du alex? Kommer till dig i norr!

Även om det inte är så nära dig men kan flytta till Boden ändå .
Satan så mysigt, små landsvägar, skotrar och masssor av snö på vintern. Bo i en liten by någonstans nära brolles pappa. mohaha!

Nej , dax att sluta drömma.
jag har min tvåa och tråkiga nyköping o bo i.
det blir kanon.. eller?




<3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0