Falla fritt

Vad vill du säga när allting är sagt
vad vill du känna när någon tagit din makt
du vill att jag ska sjunga
men bara om sånt som hör till sitt
men ska jag sjunga
då ska det finnas tid att sjunga fritt

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt  



Snart kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka o handla vinterjacka, behövs! Den jag har nu är trasig och kall. Hoppas bara att man hittar någon som passar mig. Är så jävla kräsen! ><
Ikväll vet jag inte vad som händer, Något ska vi nog kunna hitta på !:)
______________________
____________
__


Det känns så underbart att känna sig fri, fri från allting gammalt. Det är en sån härlig känla. Att inte känna någonting, absolut ingenting. Jag ser dig som ett tomt blad. Tom blick, tom kropp. Bara tom. Det är så himla skönt. Trodde aldrig jag skulle komma till den här stunden så jag verkligen inte bryr mig ett skit om dig. Gör vafan du vill. Du kommer aldrig, verkligen aldrig få tillbaka mig. inte ens som vän. Det funkar inte, du har lagt dina kort. Jag har verkligen visat vart jag står. Gud, det är så skönt.
Jag älskart. Jag är fri, äntligen.

Jag har världens bästa person vid min sida, personen får mig att känna mig lycklig, glad, uppskattad. Ja allting som jag vela ha i många år. Han är verkligen den enda och bästa för mig. jag älskar honom till tusen och jag är så otroligt glad över att vi träffats. Även om jag inte trodde det skulle hända om man tänker efter hur många gånger han och jag träffats. Vi har till och med jobbat ihop. Jag kunde inte så oss då, nu kan jag.

glad glad glad, det är helt sjukt.
han är den rätta.
jag vet, jag känner det enda in i benmärgen.
Jag kommer aldrig ångra mig


fri och lycklig, kan det bli bättre?







Kommentarer
mamsen

jag är såååå glad för din skull att du träffat Robbin,ni passar så bra ihop!älskar dig min söta:)

2010-11-02 @ 21:21:47
Anonym

hih jag är också glad :) jaa det gör vi verkligen!

älskar dig mest! <3

2010-11-03 @ 09:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0