jag vill ocksåå

Vi två blir till en
Du är min högra hand, min bästa vän
Du läker mina sår
Du ger mig allt, du gör mig hel igen

<3




Jag vill också ha 20 minus grader och snö precis överallt, även om jag var så förbannad förra vintern pga just snön som var överallt så känner jag nu att jag vill flytta till norrland, typ längst upp. Där det är som mest snö just nu. en mysig by med typ 200 invånare och bara mysiga affärer och skotrar. Jag älskart! jag skulle lätt kunna flytta alla dom mil som det är dit. Lätt!!

Men nu är det inte så simpelt, eller jo. egentligen är det bara o skaffa jobb där och flytta. inte så svårt. Men att flytta så många mil från vänner och familj skulle nog ta hårt. Jag skulle inte kunna vara ifrån min familj och min hund. Aldrig.. Men att drömma kan man ju. Man kan ju iaf ha tankarna om en flytt om några år. Då man kanske är redo? Skulle sitta fint :)





Helgen har bestått av mys på hög nivå, god mat, chips, dipp, pizza, donken. ojoj, snart kommer förhållande kilona på igen. mohah! Nej men önskat mig ett gymkort i julklapp så hoppas att jag får det också :P kan behövas! ;)
Nu är det måndag och ny vecka igen, jag har precis ringt lite samtal och snart ska jag börja tvätta . Det behövs verkligen. Usch, det är så tråkigt. Men men! :) Bara att görat!

Det börjar bli riktigt fint här hemma nu :) även om jag redan vill flytta igen :P haha!
det här kommer itne sluta bra :P kommer fan flytta varje år :P dyrt o jobbigt !! ><




nu blir det att fixa och trixa lite,
snart kommer maaaaama!




take care!
johannaa


Kommentarer
Anonym

mysiga affärer.....nej du min söta...........finns nog bara en ica!!!!!om du har tur:)älskar dig

2010-11-22 @ 20:42:45
Anonym

haha ja men den kanske är mysig ? :D får åka dit dom har en ica och kanske systemet :Phahaha! love <3

2010-11-23 @ 09:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0